miercuri, 10 februarie 2016

A summer visitor




Unde eşti? Mi-au spus că eşti aici. Mi-e greu să urc scările acestea. Sau trebuie să le cobor? Mă lovesc necontenit de partea mea stângă şi de dreapta, mă lovesc de zidurile acelea de piatră, care mă scrutează cu ochii lor mici şi reci. Şi mulţi, foarte mulţi, dragul meu. Ochii lor îmi şfichiuie pielea şi mi-e frig, mi-e atât de frig, iubitule, încât nu mă mai simt. Poate că acesta-i motivul pentru care m-au adus aici. Te caută şi ei? De ce-au venit în număr aşa de mare şi de ce sunt atât de zgomotoşi şi veseli? Te-au pierdut şi ei? Te-ar putea trezi.
Poate că în spatele uşii aceleia se află răspunsul. Ce curios: piatră şi lemn. Şi frig, prea mult frig. Ne-am întors. Dar e gol, e doar o altă nefericită de scară de lemn care coboară... nu ştiu unde. Ei se duc, nu te văd acolo, se aliniază de-a lungul peretelui. Fac atât de multă gălăgie! De ce nu mă văd? Trântesc uşa. Ai ajuns, dragul meu. N-ai ferestre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu