vineri, 8 martie 2013

Time forgets


                Nu vedeam decât o singură uşă. Mă ardea atât de tare, dar nu-l puteam smulge de la gât, mi se încleştau mâinile pe el. Iarăşi parfumul acela de hortensii, pe unde se scurge, ieşisem de acolo, din cavoul acela, de-aş putea deschide întunericul cu ochii, să-l luminez, să-i arăt nopţii măruntaiele ei imaginare, poate s-ar speria şi m-ar trimite înapoi. M-ai recunoaşte? Trecusem de uşa aceea, oglinzi peste tot, care sunt eu, mă simt rece, sticloasă, e atâta sânge, de unde vine, din oglindă, mă arde prea tare, iar apare, suflă pe o oglindă şi scrie, nu vreau să o mai văd, cine e, nu o cunosc, cine e, îi aud glasul, ca valuri care se lovesc de stânci, lupii, din nou lupii, îmi muşcă din curaj, miroase a ars, a piele calcinată, mă arde, acolo unde şi-a înfipt colţii, mă arde...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu