vineri, 17 februarie 2012

Here I go again...

         Presupun că trebuie să scriu ceva de început,să-mi urez mie însămi "Bun-venit!",cum face orice blogger ce se respectă.Cum mi-a venit ideea unui blog?Nu voi da un răspuns inteligent,c i voi spune purul adevăr, şi anume: am făcut-o din curiozitate. Cât va dura?Nu am nici cea mai vagă idee.
        Am schimbat emoţia scrisului pe hârtie cu cea a scrisului pe un blog. Diferenţa?Nu ştiu, se va vedea în timp. Cerneala tastelor nu lasă urme. Ce voi scrie? Iarăşi o enigmă, chiar şi pentru mine. Nu va fi un jurnal, de acest lucru puteţi fi ferm convinşi. Gândurile se vor împrăştia pe ecran, vor fi libere să zburde.
Un nou inceput...

Un comentariu:

  1. Bine ai venit in lumea blogosferei, Lady in red! Asa a inceput si aventura multora dintre noi in lumea blogurilor, curiozitatea, dragul de a imparti cu ceilalti. Ai ganduri frumoase, astept cu nerabdare postarile tale.
    PS: melodia e excelenta pentru o seara relaxanta in fata PC-ului

    RăspundețiȘtergere